بتن طرح چوب ( استعلام قیمت بتن اکسپوز طرح چوب + پروژه های اجرا شده )

برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه خرید بتن اکسپوز  و یا استعلام قیمت با گروه بینا در تماس باشید :

بتن اکسپوز طرح چوب یک متریال بی نظیر و پرکاربرد در صنعت ساختمانی می‌باشد و برای کسانی است که می خواهند از مقاومت سنگ در کنار گرمی و زیبایی چوب ترموود بهره ببرند. بتن اکسپوز طرح چوب بسیار مقاوم بوده و در برابر تغییرات جوی، برخورد آفتاب و رطوبت و سرما ظاهر خود را از دست نمی‌دهد و دچار فرسایش نخواد شد که یکی از ویژگی‌های جذاب ان می‌باشد.

این نوع تایل ها هم برای نمای داخلی و هم خارجی قابل استفاده می‌باشند. و نصب آن در نما بسیار ساده‌تر از نصب انواع چوب در نما می‌باشد زیرا این نوع سنگ نیز به صورت آماده بود و راحت تر در نما قرار خواهد گرفت.

این نوع از پنل بتن اکسپوز در ابعاد مختلف تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

جدیدترین نمونه پروژه های بتن طرح چوب

کاربردهای بتن طرح چوب

این متریال همانطور که گفته شد به دلیل ویژگی‌های ظاهری جذابی که دارد هم در نمای داخلی هم نمای خارجی ساختمان به کار برده می‌شود همچنین یکی از ویژگی هایی که به کار بردن این نوع بتن را در ساختمان و بحث دکوراسیون جذاب و منحصر به فرد کرده است عایق بودن آن نسبت به صوت است که ویژگی مهمی در متریال ساختمانی می‌باشد.

بتن طرح چوب همچنین عایق حرارتی نیز می‌باشد. این ویژگی از هدر رفتن انرژی در زمستان جلوگیری می‌کند و مصرف انرژی را بهینه خواهد کرد.

با توجه به ویژگی ذکر شده از بتن طرح چوب به عنوان کفپوش در منزل نیز در داخل ساختمان و خارج از ساختمان برای محوطه سازی می‌توان استفاده کرد.

کاربرد دیگر این بتن استفاده از آن در دیوارها می‌باشد و با توجه به ویژگی‌های آن به عنوان دیوار پوش حیاط، ویلا و باغ ویلا استفاده می‌شود.

ویژگی های خرید بتن اکسپوز طرح چوب

— مقاومت بالا در برابر شرایط جوی ( گرما – رطوبت – سرما و یخبندان )

— جذابیت و زیبایی ظاهری منحصر به فرد

— اجرا و نصب ساده

— قابل سفارش در اندازه های مختلف

— عایق در برابر حرارت و صوت

— طول عمر بالاتر از چوب

— مقاومت در برابر فرسودگی

— عایق صوتی

— عایق حرارتی

قیمت بتن اکسپوز طرح چوب

قیمت تمام شده اجرا و نصب بتن چوب بستگی به ابعاد بتن چوب انتخاب شده، متراژ سطح قابل اجرا و نوع اجرای این بتن دارد. اما به صورت کلی قیمت اجرای بتن اکسپوز طرح چوب بسیار به صرفه تر نسبت به سایر متریال چوبی می باشد برای مشاوره در زمینه اجرای بتن می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.