جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه 2023 ( طرح کابینت آشپزخانه جدید مناسب خانه های بزرگ و کوچک )

جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه

انتخاب جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه با توجه به نوع، متراژ و فضای داخلی آشپزخانه متفاوت می باشد. انرژی و نوع چیدمان و دکوراسیوان آشپزخانه می تواند به این محیط جان دهد و آن را برای اعضای خانواده محیطی دلچسب نماید.

در این بین نقش کابینت آشپزخانه بسیا پر رنگ می باشد. بنابراین انتخاب طرح کابینت آشپزخانه که متناسب با دکوراسیون خانه باشد و خسته و تکراری نشود بسیار با اهمیت است.

در گذشته تنها گزینه های پیش رو مدل کابینت آشپزخانه فلزی و چوبی بود اما در حال حاظر انواع کابینت گلاس، های گلاس، ام دی اف در سبک های مختلف از مدرن تا کلاسیک موجود هستند و تنوع گسترده ای را به وجود آورده اند و در بین انواع مدل های موجود در بازار، انتخاب و تصمیم گیری را بسیار سخت کرده اند.

نکته ای که در انتخاب جدیدترین کابینت آشپزخانه مورد توجه است انتخاب بهترین مدل براساس بودجه و محیط آشپزخانه می‌باشد. مثلا اگر کودک خردسال دارید باید توجه کنید که شاید کابینت‌های گلاس به دلیل مقاومت کم در برابر ایجاد خش خیلی مناسب نباشد.

02122365642

02126763245

جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه مدرن

جدیدترین کابینت آشپزخانه روشن

اگر قصد انتخاب بهترین مدل کابینت آشپزخانه کوچک را دارید باید بدانید عموما رنگ های تیره برای آن مناسب نمی باشد و بهتر است از رنگ های روشن تر استفاده کنید تا محیط دلبازتر شود.

این موضوع در انتخاب صفحه کابینت نیز صدق می‌کند. انواع صفحه‌ کابینت ضد آب برای آشپزخانه بسیار کاربردی می باشند. که در مورد آنها در مقالات دیگر توضیحات بیشتری داده ایم.

طرح جدید کابینت آشپزخانه ام دی اف

کابینت های ام دی اف نوع جدیدی از انواع طرح جدید کابینت آشپزخانه که به بازار آمده، می‌باشند که در انوع مدل‌ها قابل اجرا می‌باشند و مقاومت خوبی در برابر رطوبت دارند و می‌تواند دکوراسیون آشپزخانه جدید را به شما هدیه دهد.

این نوع کابینت نیز در طرح های مختلفی در بازار ارائه می‌شود که می تواند انواع در سبک و مدل‌های کابینت جدید آشپزخانه تولید شود.

جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه بدون اپن

کابینت های بدون اپن یا جزیره از طرح های کابینت جدید آشپزخانه می باشند. با مدل کابینت جزیره می توانید در فضای آشپزخانه بسیار صرفه جویی نمایید.

این نوع کابینت آشپزخانه جدید در واقع نوعی فضای باز است که با حداقل دیوار طراحی می‌شود نکته ای که در آن بسیار مهم است که به دلیل کمبود دیوار و سراسری نبودن این نوع اپن فضای کمتری برای قرار دادن وسایل نیز خواهید داشت.

طرح کابینت جدید چوب و تمام چوب

همانطور که دکوراسیون چوبی مدرن یکی از انواع دکوراسیون‌های مطرح خانه این روزها می باشد در آشپزخانه نیز طرح کابینت جدید در مدل‌های چوب و تمام چوب ارائه می‌شود که می‌تواند فضای خانه و آشپزخانه شما را بسیار زیبا و طبیعی نماید.

جدیدترین کابینت آشپزخانه هایگلاس

کابینت های هایگلاس از جمله مدل کابینت جدید هستند که دقیقا مناسب برای آشپزخانه‌های ایرانی می‌باشند. مدل های کابینت سفید این نوع بسیار جذاب و شیک هستند.

از طرفی این مدل کابینت آشپزخانه هزینه‌س کمتری نسبت به سایر مدل‌ها دارد اگر آشپزخانه‌ای کوچک دارید که زیاد نورگیر نیست این نوع کابینت با ظاهر صیقلی و شفاف خود یکی از بهترین انتخاب ها برای این نوع آشپزخانه می‌باشد.

کابینت آشپزخانه جدید هایگلاس در دو نوع براق و مات وجود داد که در هر نوع می تواند یک انتخاب مناسب برای آشپزخانه شما باشد.

طرح جدید کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک

اگر از علاقه مندان به سبک کلاسیک و مدرن هستید اما نمی دانید از کدام یک استفاده کنید کابینت‌های نئوکلاسیک یک انتخاب مناسب برای شما می‌باشد.

این نوع کابینت‌ها نه همانند کابینت های کلاسیک شلوغ هستند و نه مانند کابینت های مدرن ساده. بلکه با تلفیقی از این دو کسب یک کابینت زیبا با المان هایی را به وجود آورده که بتواند چشم ببینده را جذب کند.

در این نوع کابینت‌ها خطوط منحنی و دایره ای بسیار پر کاربرد هستند و رنگ های طوسی، قهوه ای و سفید در ترکیب این نوع کابینت ها قابل توجه اند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *