طراحی داخلی طلا فروشی ( ایده های دکور مغازه طلافروشی مدرن + کلاسیک )

دكوراسيون مغازه دکور طلا فروشی کوچک

مهمترین قسمت جواهر فروشی ها بدون شک ویترین هایی است که جواهرات در آن به نمایش گذاشته می‌شود. محصولات ارزشمند با دقت و ظرافت بالا در این ویترین‌ها ارائه می‌شوند علاوه بر دکور طراحی داخلی طلا فروشی نیز بسیار با اهمیت است و مغازه طلافروشی شما را از یک مغازه نوپا به یک طلافروشی لوکس و جذاب تبدیل می‌کند.

از انواع ایده ها برای طراحی دکوراسیون طلافروشی می‌توان استفاده کرد در ادامه این مقاله در مورد ایده دکور برای طلا فروشی صحبت می‌کنیم.

ایده دکوراسیون طلا فروشی

ویترین در طراحی دکوراسیون طلا فروشی در خط مقدم قرار دارد. نورپردازی، سیستم های قفسه و طیف محصولات آن با دقت آماده می‌شوند.

محصولات ویترین هر روز صبح با دقت چیده می شوند و عصرها با همان دقت جمع آوری می گردند و در گاوصندوق هایشان قرار می‌گیرند. شاید این کار از بیرون کاری خسته کننده و وقت گیر به نظر برسد، اما کارشناسان با تولید «ویترین کیس» موفق شده‌اند این موضوع را هم از نظر زیبایی، هم راحتی و هم ایمنی حل کنند.

دکور مغازه طلا فروشی

— دکوراسیون طلا فروشی آینه ای

دکوراسیون طلا فروشی آینه‌ای به خصوص برای مغازه‌های با مساحت کوچک بسیار ایده آل است. آینه‌ها تصاویر را منعکس کرده، هم محصولات مغازه را بیشتر و بهتر جلوه می‌دهند و هم می‌توانند بر وسعت فضا بیفزایند. علاوه بر این انعکاس جواهرات در آینه ها باعث گرمی و روشنی بیشتر فضا می‌شود.

با این حساب افراد زیادی برای تماشا و خرید انواع جواهرات عرضه شده به سمت مغازه جذب می‌شوند. یکی دیگر از اهداف استفاده از آینه‌های فراوان در جواهر فروشی‌ها این است که به صاحب فروشگاه اجازه تسلط بصری بر فضا داده شود.

دکور طلا فروشی مدرن

— دکوراسیون طلا فروشی مدرن

در طراحی دکوراسیون طلا فروشی مدرن سعی می‌شود علاوه بر نمود ظاهری ویترین و مغازه به کاربردی بودن و جنبه های ایمنی نیز توجه شود. در این ویترین ها اغلب نیازی به جمع آوری و چینش جواهرات به صورت روزانه وجود ندارد.

با این حال آنها از سطح ایمنی بالایی نیز در برابر انواع ترفندهای سرقت برخوردار هستند. از متریال مورد استفاده در این نوع دکوراسیون می‌توان بتن اکسپوز طرح چوب را نام برد.

در طراحی و ساخت این نوع ویترین ها به متریال مورد استفاده نیز دقت بالایی می شود. پنل بتن اکسپوز متریالی است که در سال های اخیر استفاده از آن برای طراحی دکوراسیون مغازه طلا فروشی بسیار متداول شده است.

علاوه بر امکان پیاده سازی انواع طرح های مدرن، اجرای دکوراسیون طلا فروشی شیک با این نوع بتن از نظر اقتصادی نیز به صرفه است، برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع بتن به این لینک مراجعه فرمایید.

دکور طلا فروشی مدرن

— دکور مغازه طلا فروشی با ویترین چرخشی

دکوراسیون طلا فروشی ویترین چرخشی را می توان یکی از مدل‌های دکوراسیون طلا فروشی مدرن محسوب کرد که برای دکوراسیون لوازم خانگی نیز می‌توان از ان برای چیدمان وسایل سبک تر استفاده کرد. این نوع طراحی هر چند که ممکن است هزینه تمام شده بالایی نسبت به طرح های ثابت داشته باشد، اما کار شما را در مورد چینش و جمع آوری روزانه جواهرات راحت می‌کند.

علاوه بر کسانی که قصد راه اندازی مغازه طلا فروشی دارند، صاحبان مغازه‌های طلا فروشی قدیمی نیز از دکوراسیون طلا فروشی ویترین چرخشی استقبال می‌کنند.

نکات مهم در طراحی داخلی طلا فروشی

طراحی داخلی طلا فروشی

دکور مغازه طلا فروشی1

دکور طلا فروشی مدرن

— نورپردازی در مغازه طلا فروشی

نمایش محصولات مهم ترین موضوع در صنعت جواهرسازی و جواهر فروشی است. در واقع نمایش مناسب محصول تاثیر مستقیمی بر موفقیت فروش دارد. یک محصول ممکن است در زیر نورهای مختلف متفاوت به نظر برسد. بنابراین نورپردازی مناسب بر روی ویترین که تنها با سیستم روشنایی مدرن امکان پذیر است، نقش بسیار مهمی در اجرای دکور طلا فروشی مدرن دارد.

نورپردازی با نزدیک ترین رنگ و دما به نور روز توسط نور LED حاصل می‌شود. این یک واقعیت شناخته شده است که نورپردازی LED که در صنعت طلا و جواهر اجتناب ناپذیر است، تأثیر روانی در خریدار ایجاد می کند و میل به خرید را افزایش می‌دهد.

نورپردازی “مخصوص محصول” نیز در طراحی دکور مغازه طلا فروشی و جواهرات مهم است. هنگامی که می‌خواهید نورپردازی مخصوص محصول ایجاد کنید، نورپردازی LED نیز به کمک شما می‌آید.

استفاده از لامپ های ال ای دی در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه طلا فروشی ها همچنین کمک زیادی به اقتصاد کشور می کند. این نوع نورپردازی انرژی مصرف شده را تا حد زیادی کاهش می دهد. فضای داخلی با نور شدید به دلیل روشنایی گرم نمی شود، بنابراین هزینه های تهویه مطبوع، روشنایی و سیم کشی در جیب صاحب فروشگاه می‌ماند.

یکی دیگر از مزایای نورپردازی LED این است که شما می توانید روشنایی را در رنگ و دمای مورد نظر خود انتخاب کنید. هر زمان که بخواهید می توانید لامپ ها را روشن و خاموش نمایید. به محض اینکه چراغ ها را روشن می کنید، نور بالایی را که می‌خواهید دریافت خواهید کرد.

استفاده از نور LED این روزها به خصوص برای نمای خارجی نیز بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد به همین دلیل اگر می‌خواهید برای نمای خانه دوبلکس جذابیت ظاهری ایجاد کنید از  این نورپردازی غافل نشوید.

طراحی داخلی طلا فروشی

— چیدمان ویترین

طراحی دکوراسیون طلا فروشی و چیدمان ویترین به لطف برنامه های مدل سازی سه بعدی در محیط کامپیوتر از قبل قابل مشاهده است. مدل سازی سه بعدی، ایجاد شکل هندسی یک شی در قالب بردارها است. محصول به دست آمده یک نمایش هندسی از شی مدل شده می‌باشد.

مجدداً در محیط کامپیوتر می توان با استفاده از اجزای پوششی مختلف، اشکال مختلف تصویر مانند رنگ، بافت، براقیت و شفافیت را به محصول اختصاص داد. این مطالعات نتایج حاصل را که هنوز عملی نشده اند، به شرکت هایی که محصول مدل سازی شده را تولید یا اصلاح می کنند، نشان می‌دهد.

کمک گرفتن از نرم افزارهای طراحی و مدلسازی به طراح یک فرصت پیش نمایش می دهد. ضمن اینکه با استفاده از آن می‌توان از نظرات و پیشنهادهای صاحب فروشگاه نیز قبل از اجرای طرح بهره مند شد.

طراحی دکوراسیون مغازه طلا فروشی با توجه به موقعیت فروشگاه، شکل هندسی مغازه، قرارگیری در وضعیت گوشه ای یا فضای میانی و غیره با توجه به جزئیات موجود متفاوت است. استفاده از بتن اکسپوز در این مورد به ساختمان‌ها ظاهری مدرن، شیک و مستحکم می‌بخشد.