مدل های کابینت ام دی اف سفید طوسی + سفید مشکی + سفید قهوه ای ( + تصویر )

اینکه کابینت تا چه اندازه بر زیبایی آشپزخانه تاثیر دارد بر کسی پوشیده نیست. اما انتخاب یک مدل کابینت که به روز بماند، جنس مقاوم و محکمی داشته باشد، و در کنار دکوراسیون آشپزخانه جلوه مناسبی داشته باشد کار ساده ای نیست.

پیشنهاد مناسبی که همه ویژگی ها را باهم داشته باشد استفاده از کابینت های mdf می باشد که در عین داشتن ویژگی ها و مزایای فوق العاده قیمت به صرفه ای نیز دارند. ام دی اف در واقع از الیاف چوب و چسب های رزینی تشکیل شده است که ویژگی هایی چون مقاومت در برابر رطوبت و مقاومت در برابر حشرات و قارچ ها آن را به یک گزینه مناسب برای کابینت تبدیل کرده است.

بهترین مدل کابینت ام دی اف سفید کدامند؟

— مدل کابینت ام دی اف سفید طوسی

ترکیب رنگ کابینت سفید طوسی شهامت زیادی را برای استفاده می طلبد زیرا این ترکیب کمتر دیده شده و یکی از جدیدترین مدل کابینت ام دی اف سفید است. از رنگ طوسی برای بدنه جزیره ویا کانترها نیز می توانید استفاده کنید. به این دلیل که کابینت ام دی اف سفید طوسی ترکیب رنگ ساده و آرامشبخشی را دارد می توانید با محیط آشپزخانه را به یک حیط مناسب تبدیل کند.

این نوع کابینت در  دو نوع جذاب کابینت ام دی اف سفید طوسی مات و براق ارائه می‌شود. انتخاب هر نوع از این کابینت ها بستگی به نوع آشپزخانه و طراحی آن دارد.

— کابینت mdf سفید مشکی

از گذشته تا کنون ترکیب دو رنگ متضاد یکی از راه های ایجاد زیبایی در دکوراسیون می باشد. رنگ mdf سفید و مشکی دو رنگ متضادی هستند که هیچ گاه از مد نمی افتند و همیشه می توانند جلوه بصری دلنشینی به شما نشان دهند.

پیشنهاد ما این است که اگر از کابینت سفید و مشکی استفاده می کنید رنگ غالب را سفید قرار دهید تا انعکاس نور به خوبی انجام شود و محیط آشپزخانه دلمرده نشود.

— کابینت ام دی اف سفید طلایی

استفاده از کابینت سفید طلایی ام دی اف برای سبک دکوراسیون کلاسیک و مدرن به شدت جذاب عمل می کند. استفاده از رنگ طلایی در بخش های کوچک مانند طراحی درهای کابینت، برای جذاب کردن گل های کار شده بر روی قسمت های مختلف کابینت سفید باعث می شود دکوراسیون آشپزخانه بیشتر دیده شود.

— کابینت ام دی اف سفید قهوه ای

ترکیب یک رنگ خنثی مانند سفید با رنگ گرم قهوه ای سالهاست که در آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد اما در دکوراسیون ها کمتر استفاده شده است. اگر به دنبال ترکیب رنگی هستید که در عین جذابیت همه را شگفت زده کند کابینت سفید قهوه ای می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

انواع کابینت mdf سفید

> کابینت mdf سفید مات :

با انتخاب این نوع کابینت کمترین ریسک را کرده اید. زیرا کابینت سفید مات هیچگونه خط و خشی را بر روی خود نشان نمی دهد و به راحتی با استفاه از یک دستمال مرطوب تمام آلودگی ها از روی آن پاک خواهد شد. و همیشه هم جزو یکی از جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه می باشد.

> کابینت mdf براق :

این نوع کابینت ها که به کابینت های گلاس نیز معروف هستند به دلیل ظاهر براقی که دارند به شدت مورد استقبال قرار میگیرند. کابینت ام دی اف سفید براق نور را به خوبی انعکاس می دهد اما اثر انگشت یا کثیفی های دیگر به راحتی روی آن نمود پیدا می کنند همچنین آثار خط و خش به خوبی بر روی آنها نمایان می شود.

به همین دلیل نگهداری از آنها نیازمند حوصله و صرف وقت کافی می باشد و در غیر اینصورت به مرور زمان ظاهر زیبای خود را از دست می دهد.

کابینت mdf سفید مات انتخاب کنیم یا براق؟

تصمیم گیری درباره ی این موضوع کاملا به سلیقه و نوع نگهداری افراد بستگی دارد که در ادامه برای انتخاب بهتر نکاتی را بررسی می کنیم.

– نحوه نگهداری از کابینت :

اگر وقت کافی برای نگهداری و مراقبت از کابینت ها ندارید یا در خانه فرزند خردسال دارید پیشنهاد ما استفاده از کابینت های mdf سفید مات می باشد؛ البته انتخاب کابینت کاملا به سلیقه ی شخصی شما بر میگردد اما کابیت های های گلاس سفید براق نیازمند آن هستند که در فواصل کوتاه تمیز شوند.

– تابش نور خورشید :

اگر در آشپزخانه ی پنجره نورگیری وجود دارد که مستقیما نور خورشید بر روی کابینت می تابد بهتر است از کابینت های گلاس سفید براق استفاده نکنید زیرا به مرور زمان ظاهر و براقیت کابینت را از بین برده و کابینت به مرور تغییر رنگ می دهد.

اما اگر آشپزخانه هیچ نور ورودی از خورشید ندارد بهتر است از کابینت mdf سفید براق استفاده کنید که نور مصنوعی را بهتر و بیشتر بازتاب می کنند. در نتیجه فضا را روشن تر از آنچه هست نشان می دهند.

– اندازه و متراژ آشپزخانه :

هم کابینت mdf سفید مات و هم براق برای آشپزخانه کوچک و بزرگ مناسب هستند و می توان از هر دوی آنها استفاده کرد. اما کابینت های گلاس سفید به دلیل انعکاس نور بیشتری که دارد برای آشپزخانه کوچک مناسب تر عمل می کند.

– بودجه مدنظر شما برای کابینت :

در انتخاب کابینت این موضوع را در نظر داشته باشید که کابینت های های گلاس از کابینت های مالت گرانتر هستند.

چرا کابینت mdf سفید را انتخاب کنیم ؟

مدل کاببینت ام دی اف سفید انتخاب کسانی است که می خواهند با قیمت مناسب یک چشم انداز زیبا در آشپزخانه خود ایجاد کنند. رنگ سفید علاوه بر آنکه قابلیت تطبیق با هر نوع رنگ و طرحی را دارد همیشه به روز است و جزو جدیدترین رنگ کابینت می باشد؛ هم برای آشپزخانه های کوچک مناسب است زیرا فضا را بزرگتر نشان می دهد و هم برای استفاده در آشپزخانه های بزرگ مناسب است و می تواند جلوه ی منحصر به فردی به آن ببخشد. اگر با شنید اسم کابینت سفید نگران روش تمیز کردن کابینت ام دی اف می افتید حق دارید زیرا کابینت های سفید نیاز به نگهداری و مراقبت دارند.

رنگ سفید می تواند نور را به خوبی انعکاس دهد و برای محیطی مثل آشپزخانه که کار کردن در آن نیازمند نور زیاد است انتخاب مناسبی است. با استفاده از کابینت سفید و این ویژگی دیگر نیاز به استفاده از چندین لامپ یا لوستر برای روشنایی آشپزخانه نیست و می توان به راحتی در مصرف انرژی نیز صرفه جویی کرد.

رنگ سفید تنها رنگی است که برای هر سلیقه ای مناسب است اگر به دنبال ایجاد دکوراسیون کلاسیک هستید می توانید آن را با رنگ طلایی ادغام کنید؛ اگر به دنبال ایجاد انرژی بیشتری در محیط آشپزخانه هستید رنگ های گرم انتخاب مناسبی برای ادغام با رنگ سفید هستند. این رنگ هم برای کابینت جزیره ای و هم سبک های دیگر کابینت بسیار جذاب است.

کابینت mdf سفید را به راحتی با رنگ مشکی می توانید به یک کابینت همیشه مدرن تبدیل کنید. استفاده از پترن های مختلف نیز بر روی کابینت سفید جلوه و نمای زیبایی ایجاد می کند.

1 پاسخ دادن

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *